12 sty 2017

HAUL, RYSOWANIE I TO, CZEGO NIE CHCĄ SŁYSZEĆ ARTYŚCI

Ruszyłam na maksa z kanałem na YOUTUBE i mam nadzieję, że tak samo będzie z blogiem, na którym od teraz będą pojawiały się dodatkowe materiały do filmów, w postaci zdjęć moich prac w dobrej rozdzielczości, również tych, które nie pojawiają się na kanale Black Worn Jeans!

W tym poście dodam kilka zaległych filmów, które powinny Was zainteresować, a już dziś pojawi się kolejny post z nowym filmem i dodatkowymi materiałami!



Film z haulem zakupowym. TIGER, IKEA, ALLEGRO i EMPIK to sklepy, w których zaopatrzyłam się w rzeczy do dekoracji mojego... Studia nagraniowego. :) 
Prace nad remontem sypialni zaczęłam latem, a dopiero niedawno dobiegły końca i wreszcie mam pokój, w którym mogę nagrywać i tworzyć. To taka moja mała pracownia.



JAK NARYSOWAĆ HYBRYDĘ POSTACI? 
W tym odcinku rysuję postać, która jest połączeniem Harley Quinn i Jokera z Suicide Squad!
Jesteście ciekawi jak rysuje się markerami alkoholowymi? Markery Copic i Promarker, zostały użyte w tym rysunku. Na kanale jest tego więcej!

 

CO WKURZA ARTYSTÓW? 
Powiedzieliście kiedyś komuś, że ma talent? To śmieszne, ale czasami komplement może być... obelgą. ;) 

Na teraz to tyle, dajcie znać jak Wam się podoba materiał i już dziś wskakuje nowy post!
Widzimy się! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz