28 mar 2016

SESJA FOTO - KASIA

Wracam do postów z moimi dokonaniami w sferze fotografii.
Ta sesja została zrealizowana w sierpniu 2010 roku i tak jak poprzednie zdjęcia, które mogliście zobaczyć na moim blogu - są bardzo stare i w tym momencie na pewno byłabym w stanie zrobić je lepiej.


Serię postów z moją fotografią jednak rozpoczęłam właśnie po to, aby zbliżając się do powoli do zdjęć, które robię teraz, móc ocenić postęp jaki zrobiłam i mam nadzieję nadal będę robić. :)


Zdjęcia zostały zrobione w oklicach tarnowskiego rynku, a modelką jest Kasia.




Nie oczekiwałam po tej sesji żadnego konkretnego efektu wrażeniowego. Zwyczajnie umówiłyśmy się aby zrobić dziewczynie kilka ładnych zdjęć. Kasia nie jest profesjonalną modelką, ani ja profesjonalnym fotografem (jeszcze). :)

A Wy, jak sądzicie  - udało się wycisnąć z tych zdjęć coś dobrego?

3 komentarze:

  1. Zdjęcia są bardzo ładne. Profesjonalnie zrobione. Gratuluję bo wykonałyście kawał dobrej roboty

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie zdjęcie najlepsze! Tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń