5 lis 2015

MOJA TWÓRCZOŚĆ NA YOUTUBE - PACZKA ZALEGŁYCH FILMÓW


Postanowiłam nie zanudzać Was pierdyliardem postów z moimi filmami na YouTube osobno, więc w dzisiejszej notce skumulowałam zaległe filmy, które nie pojawiały się na blogu, tak żebyście mogli nadrobić zaległości, a ja bedę mogła zacząć pisać na bieżąco o innych rzeczach, a trochę pomysłów się nazbierało i czekają na swoją kolej w 'wersjach roboczych'. :)

Wybrałam filmy, które mogą być dla Was najbardziej interesujące, jeśli będziecie chcieli obejrzeć więcej - po prostu zapraszam do zapoznania się z moim kanałem. A trochę tego ostatnimi czasy naprodukowałam. :)


Bardzo przydatny film dla przyszłych studentów. :)
Nie wiesz, czy wyjechać na studia do innego miasta? Co na to Twoi rodzice, jak znaleźć mieszkanie i jak to wszystko ogarnąć? W tym filmie opowiadam o tym ze swojej perspektywy, gdyż studia już dawno za mną i mogę udzielić Wam kilku rad na początek.


Film, w którym mówię o 5 błędach, które zwykle popełniają osoby, które zaczynają tworzyć portfolio i chcą aplikować na stanowiska z branży kreatywnej: grafik, projektant, fotograf etc.
Chcesz dostać robotę? Nie rób tych rzeczy. :)
(Przepraszam za martwy dźwięk w jednym głośniku - program do montowania filmów odmówił współpracy, ale sytuacja już opanowana i w nowych filmach jest ok.)


Film, który jest wspólną produkcją moją i Eliki z kanału Minyokka/B-Rabbit (link do jej kanału znajdziecie na filmie) i z którego jestem dumna, ponieważ zajęłam się stylizacją, pracą kamery i montażem, taka mała producentka ze mnie ;)

Zostawcie proszę komentarz, jeśli obejrzeliście filmy, chętnie dowiem się co o nich myślicie i przyjmę krytykę jeśli uważacie, że coś poszło nie tak. Człowiek uczy się na błędach. :)

Dziękuję za uwagę i do następnego posta!



3 komentarze:

  1. Hej czy mogłabyś dokładnie opisać swoje zadania w pracy jako asystenta projektanta?? Czym konkretnie się zajmujesz ��?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, już od zeszłego roku nie pracuję w Sinsay i szukam pracy w Warszawie. :) Zadania asystenta to głównie dokumentacja kolekcji, udział w spotkaniach dot. przyszłych kolekcji, sprawdzanie jakości wzorów etc.

      Usuń