17 lip 2015

SESJE ZDJĘCIOWE MOJEGO AUTORSTWA

Jakiś czas temu postanowiłam, że mój blog będzie nie tylko miejscem gdzie będziecie mogli obserwować moje postępy w rysunku czy projektowaniu i poczytać o modzie. Interesuję się wieloma rzeczami i wciąż staram się uczyć nowych, dlatego - jak pewnie zauważyliście - na górze pod nagłówkiem pojawiły się kategorie wpisów.

Dziś chciałabym poszerzyć je o dział "fotografia", gdyż uwielbiam stać również po drugiej stronie obiektywu i chciałabym w miarę możliwości zgłębiać wiedzę na temat kadrowania, kompozycji, technik fotograficznych oraz eksperymentować z oświetleniem i stylizacją.

Na początek skonstruuję kilka notek z moimi wcześniejszymi zdjęciami, z sesji które robiłam nawet kilka lat temu, ponieważ chciałabym w jednym miejscu mieć wszystkie tego typu prace i móc ocenić czy robię postępy.

Pierwszą sesję zdjęciową wykonałam w 2010 roku i była to sesja mojego dyplomu z projektowania ubioru, a jej efekty możecie obejrzeć w tym wpisie:ZDJĘCIA KOLEKCJI DYPLOMOWEJ
Dziś druga sesja jaką zrobiłam moją lustrzanką - Canon EOS 500D, z której korzystam do tej pory i służy mi bezawaryjnie od pięciu lat. Oczywiście nie będę zamieszczać całego materiału, a jedynie wybrane przeze mnie ujęcia, które uważam za najbardziej udane. :)







10 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie mi się podoba najbardzej, bo słońce tak pięknie gra we włosach modelki :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym też zrobić zdjęcia o zachodzie słońca, aby włosy były podświetlone od tyłu. :)

      Usuń
  2. mnie się ostatnie podoba, najlepiej skadrowane :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie ten kadr najmniej pasuje, modelka jest przecięta w pół murkiem, co prawda rozmazanym, ale jednak, a kolano z kawałkiem dłoni wystaje z kadru ni w pięc ni w dziewięć, powinno być go trochę więcej albo trochę mniej. :) Ale podoba mi się histogram świetlny-cienie, półtony i światła sa bardzo zrównoważone, to daje ładną głębię obrazu.

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia! Są po prostu świetne! Dobra robota! :))

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała sesja, bardzo mi się podoba ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń