13 lip 2015

LIPIEC: KOSMETYCZNE DODATKI Z PRASY

Będąc na zakupach w Empiku (obok  -90% obniżek nie mogłam przejść obojętnie) zajrzałam na dział z prasą kobiecą i zauważyłam wysyp gazet z gratisami kosmetycznymi. Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem poszerzenia aktywności na blogu o dział 'uroda' i pomyślałam, że recenzja zawartości tych próbek będzie dobrym początkiem. Pozwoli Wam ona nie kupić sterty niepotrzebnej makulatury i od razu wybrać coś, co Wam się przyda. :)

Do zrecenzowania mam następujące produkty:
Elle

L'Occitane
ŻEL POD PRYSZNIC WERBENA- Eteryczne olejki werbeny, pomarańczy, geranium oraz drzewa cytrynowego działają pielęgnująco oraz wygładzająco na skórę. 

Dostępny w cenie ok. 60 zł za butelkę o pojemności 250 ml.
Claudia
BANDI 
MASKA LIFTINGUJĄCA - napinająca maska o właściwościach przeciwstarzeniowych. Maska ujędrnia, dodaje skórze energii i podnosi poziom nawilżenia.
MASKA NAWILŻAJĄCA - energetyzująca maska idealna przed wielkim wyjściem. Natychmiast rozświetla i wygładza skórę, usuwa niedoskonałości i oznaki zmęczenia.

Obie maski dostępne są na stronie producenta w cenie 23 zł za pakiet trzech sztuk.

Joy


Yves Rocher
LAKIER DO PAZNOKCI kolor: 61. Blue Nigelle, cena regularna: ok. 10 zł

Face & Look


Eveline
KREM-SERUM DO RĄK I PAZNOKCIInnowacyjna formuła luksusowego kremu+ serum do rąk i paznokci zwalcza siedem najważniejszych problemów skóry dłoni i paznokci.

Cena regularna: ok. 9 zł

Zwierciadło


Perfecta
DOBOWY PROGRAM PRZECIWZMARSZCZKOWY:
Etap 1 – Nocny DERMABRAZJA ZMARSZCZEK od zewnątrz – delikatna eksfoliacja polegająca na wyjątkowo skutecznym ścieraniu martwych komórek naskórka i spłycaniu zmarszczek.
Etap 2 – Dzienny WYPEŁNIANIE ZMARSZCZEK od środka – wypychanie zmarszczek od wewnątrz poprzez odbudowę rusztowania kolagenowego w skórze.

Od pewnego czasu moje odbicie w lustrze uparcie twierdzi, że posiadam płytkie zmarszczki poziome na czole oraz tzw. lwie bruzdy pomiedzy brwiami. Zauważyłam także zmniejszenie napięcia w okolicach oczu, dlatego zdecydowałam się przetestować ten produkt, choć do "trzydziestki" zostały mi jeszcze trzy lata. :)

Biolaser będę musiała testować nieco dłużej aby móc zauważyć
efekty, jednak na pewno Was o nich poinformuję. Wybrałam przedział wiekowy 30-50 lat, produkt jest dostępny także dla przedziału 50-70 lat. Cena regularna to ok. ok. 20 zł.


18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Post jest o czymś zupełnie innym. Tak uwielbiam, kiedy ktoś wchodzi na mojego bloga aby zostawić po sobie tylko ślad z linkiem do bloga.

      Usuń
  2. Ciekawie napisane! Bardzo mi się tu podoba!

    Pozdrawiam <3
    Zapraszam do mnie na giveway z Shein *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  3. Lakier do paznokci ma przepiękny kolor. Żel pod prysznic również wygląda zachęcająco :)
    Na środki przeciwzmarszczkowe jestem jeszcze zdecydowanie za młoda :)
    Ciekawy post, może komuś się przydać jeśli poszukiwał jakiegoś produktu
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel pod prysznic już przetestowany i muszę powiedzieć, że pachnie obłędnie! O nawilżeniu skóry po jednym użyciu nie będę wróżyć, ale zapach jest po prostu genialny-orzeźwiający, ale zarazem trochę tajemniczy, ziołowy.

      Usuń
    2. A możesz powiedzieć czy zapach po tym żelu utrzymuje się długo na skórze? Szukam takiego produktu

      Usuń
  4. Nigdy nie spotkałam się z taki postem na blogu ;) Jestem pozytywnie zaskoczona! Bardzo oryginalne :)

    Pozdrawiam
    - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się realizować niebanalne pomysły, których jeszcze nigdzie nie widziałam, dziękuję za docenienie. :)
      Odwiedzę Cię. :)

      Usuń
  5. Bardzo pożyteczny post, bo zawsze się boję próbować kosmetyki z prasy :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  6. jak już koleżanki zauważyły - bardzo fajny post, niespotykany w tutejszej blogosferze, także brawo za inicjatywę i oryginalność. Osobiście nie kupuje tych gazet, jednak czasem jakiś dodatek może mnie przekonać ;)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że to nie ostatni mój oryginalny post. :)
      Zajrzę :)

      Usuń
  7. Jakim cudem omineła mnie ta promocja!?;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było o niej dość głośno w internecie, ale Empik zbytnio się tym nie chwalił, pewnie obawiali się tłumów blogerek. ;)

      Usuń
  8. Cieszę się widząc takiego posta, na innych blogach nigdy nic w tym stylu nie spotkałam :))

    http://kolorowa-szafa-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, fajnie że pomysł się podoba, bo zamierzam go kontunuować nie tylko z kosmetycznym asortymentem :)

      Usuń
  9. Też mam ten lakier do paznokci i jestem nim zachwycona - kryje już po jednej nałożonej warstwie. I gdyby nie Twój post pewnie nigdy nie dowiedziałabym się o promocji w empiku, muszę się tam wybrać :3

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze coś upolujesz! Wyprzedaże były jakiś czas temu, ale możliwe, że jeszcze nie wszystko wyszło, życzę powodzenia :D
      I oczywiście zajrzę-mam Cię na liście czytelniczej :)

      Usuń