9 kwi 2015

FASHIOLISTA-PRZYJEMNE Z POŻYTECZNYM

Hej :)

Witam ciepło i wiosennie!
Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim nie tak niedawnym odkryciem (zapewne większość z Was już kojarzy tą stronę/aplikację, ale co tam). Od razu zaznaczę, że nikt mi nie zapłacił za reklamę owej aplikacji, po prostu uważam, że jest mega przydatnym narzędziem do przechowywania i śledzenia trendów w modzie.
Z prawej strony mojego bloga widnieje teraz gadżet Fashiolista. Tam pojawiają się najnowsze dodane i polubione przeze mnie ciuchy i dodatki. Moje uwielbienie skupia się na kilku funkcjach:
  • opcja filtrowania dodanych ciuchów m.i. na te, które zdobywają największą popularność-dzięki temu mogę poznać zdanie klientów na temat trendów i tego, co im się podoba
  • opcja dodawania i 'lubienia' rzeczy, które znajdziemy nie tylko na Fashiolista, ale także w sieci;  kiedy buszujemy po sklepach internetowych, możemy dodać sobie button Fashiolisty w telefonie/tablecie lub przeglądarce i wtedy wystarczy kliknięcie, aby dodać ciuch do naszych ulubionych, bądź znalezionych-w zależności od tego, czy ktoś nas ubiegł, czy znaleźliśmy go pierwsi :)
 Poniżej link do strony i trochę moich ulubieńców z listy:
http://www.fashiolista.com/#!/profile/BlackWornJeans/items




11 komentarzy:

  1. uwielbiam tą stronę!
    Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna :)
      Zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  2. Osobiście o niej nie wiedziałam dziękuję :)))

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam odkryć :D
      Zajrzę :)

      Usuń
  3. super ciuszki, a najlepsze bransoletki :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. great :) have a nice weekend, kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega ciekawa aplikacja!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam swoje konto na "Fashionlista.com" :)) To bardzo fajny portal, na którym roi się od modowych inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń