24 paź 2014

Nowe projekty z października :)

Hej!
Dziś pokażę Wam kilka nowych plansz z projektami, które zrobiłam w październiku i już wylądowały w portfolio. Jestem coraz bardziej zadowolona z jego wyglądu im więcej prac tam zamieszczam :) Wystartowałam na stanowisko asystenta projektanta w polskim multibrandzie, więc życzcie mi  powodzenia :D


Kilka jesiennych bluzek. W opozycji do ponurej aury na zewnątrz :)

Standardowy, bury zestaw z nieco rockowym zacięciem.

Letnie propozycje, lubię czasem wrócić w projektach do sezonu wstecz. W kolejnym sezonie wiosna/lato 2015 trend krótki top i wysoki stan będzie bardzo modny!

Kilka wersji jednego projektu. Ja osobiście najchętniej założyłabym 3 i 4 :) Lubię kontrastowe zestawienia, a połączenie czerni ze złotem szczególnie.

Mój dzisiejszy projekt. Kolor czerwonego wina to must have tej jesieni! 

9 komentarzy:

  1. Przez Ciebie chcę burgundowe spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się :D Robię notkę ze stylizacjami jesiennymi, więc pewnie zapragniesz więcej ciuchów :P

      Usuń
  2. 3 ostatnie zdjęcia ze stylizacjami są przecudne :*

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój blog - klik!

    Zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu ♥
    Konkurs - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka! będę wpadać częściej :) buziaki

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zapraszam i zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  4. Projekty są naprawdę ciekawe :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pracuję nad kolejnymi :)

      Usuń