1 cze 2014

Trzeci odcinek na YouTube - projektowanie modelu


Hej!

Dziś notka z kolejnym odcinkiem na YouTube! To już trzeci z serii "projektowanie mody", a w nim pokażę Wam jak 
zaprojektować trzy modele na podstawie bazy kolorystycznej z poprzedniego odcinka :)

Link jest tu:
Trzeci odcinek YouTube
oraz w obrazku :)
Ja wybrałam bazę pomarańczowo-szaro-czarną, z luźnym topem i szortami.

 Szkic ołówkiem.

 Nakładanie koloru. Używam farb akwarelowych oraz nylonowych pędzli.

 Gotowy kolor.

 Trzeci etap - kontur.

 Bez komentarza. Walę takie maski przy nagrywaniu. a potem ludzie to oglądają. Przynajmniej jest wesoło :P


Gotowe modele.


To jest cienkopis, którego używam najczęściej.

Mam nadzieję, że w odcinkach tłumaczę wszystko dokładnie i w prosty sposób :)
Niedługo notka o książce tendencji!


E.

7 komentarzy:

  1. Mogłabyś poklikać w linki : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html#comment-form - to dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wszystko :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, już coraz lepiej wszystko w filmikach wychodzi i byle tak dalej ;) Bardzo dokładnie wykonane te modele ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie :)
    www.allex096.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz prawdziwy talent ! ♥

    Mogę liczyć na kliki w najnowszym poście?
    Proszę, to dla mnie bardzo ważne ;*
    Do wygrania post promocyjny ! ;)
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba mieć niesamowity talent, by uzyskać takie efekty ♥
    Szkice są śliczne :)

    Zapraszam do mnie
    natalie-girlfriend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń