24 maj 2014

Kanał na You Tube, pierwszy odcinek!

Hej !

Dziś mam do zakomunikowania, iż ruszył kanał Black Worn Jeans na YouTube, więc zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia go. 

Jestem podekscytowana tym faktem, zwłaszcza, że cały film jest moim dziełem. Byłam filmowcem, montażystą i dźwiękowcem. To imponujące, zwłaszcza że na żadnej z tych rzeczy się nie znam :P

Pierwszy odcinek jest o rysowaniu sylwetki, aby później móc Wam pokazać jak zaprojektować na niej ciuchy :)

W obróbce jest już drugi i trzeci odcinek, które pojawią się na kanale zapewne w przyszłym tygodniu. Poniżej kilka screenów dla Was i link do materiału! 

link:



 Pierwszy odcinek










Follow on Bloglovin

14 komentarzy:

  1. prawdę powiedziawszy też zastanawiam się nad nagrywaniem :)
    zaraz zobaczę twój filmik :)
    co do pytania to rysowałam kredkami bambino :)
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ja zawsze odpowiadam na blogu z którym rozmawiam :)
      własnie nie wiem co mogłabym nagrywać, z jednej strony oglądając vlogi
      kusi by spróbować samemu, ale z drugiej strony nie mam tematu na vlog.
      Zazdroszczę tobie :) jesteś ładna masz słodki głos i idealnie nadajesz się na vlogerkę!
      pozatym przedstawiłaś fajny temat z projektowaniem :) znasz się na tym
      i na pierwszy rzut oka widać że jesteś profesjonalistką :)

      Usuń
  2. A ja oglądam właśnie Project Runway ,nadałabyś się tam :D
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Na pewno będę wpdała tu częściej!
    Zaraz obejrzę Twój filmik :)
    carolinedicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje i zapraszam na więcej!

      Usuń
  4. Czesc, bardzo fajny blog;)
    Potrzebuje Twojej pomocy, moglabys poklikac w linki, ktore podalam w ostatniej notce? Będę wdzięczna, jesli chcesz mozesz mnie dodac do obserwatorow, a ja się odwdzięcze:)
    Pozdrawiam, shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż to za profesjonalny filmik - znam trochę blogów modowych, ale po raz pierwszy coś takiego naprawdę przypadło mi do gustu ;)) Fajnie tu, filmik wyszedł bardzo dobrze, już nie mogę doczekać się drugiej części ;3 Obserwuję i będę wpadała tu częściej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mam nadzieję, że to co będę przedstawiać będzie merytoryczne, ale "łatwe w obsłudze" :)

      Usuń
  6. filmik swietny, sama sprobuje narysowac sylweyle w wolnym czasie :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz obejrzę filmik :)
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Możesz wpaść i poklikać w ubrania i baner sheinside? proszę to dla nas ogromna szansa i nie chcemy jej zmarnować.
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, za subskrybowałam kanał ;*
    Mam do Ciebie prośbę. Poklikasz w linki pod tymi ubraniami : http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - Zostało mi zaledwie kilka godzin. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre linki nie działają bo weszła nowa kolekcja, a starsze ubrania zostały usunięte, ale i tak bardzo Ci dziękuję ;* - Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij ;)

      Usuń